Wednesday 7 November 2012

Jamuan akhir tahun

Lagi sehari untuk meninggalkan sesi persekolahan bagi tahun 2012, seminggu dua ni memang murahla rezeki kami warga sekolah. Sebab apa? Yela bila dah sampai akhir tahun, setiap unit, setiap tingkatan, setiap kelas mesti akan mengadakan jamuan akhir tahun, murah rezeki la maksudnya, syukur alhamdulillah.

Pagi tadi semalam pun sampai clash jamuan, ada seorang hamba Allah ni beri sumbangan berbentuk makan pagi untuk semua staff sokongan dan juga dijemput semua ustaz yang pernah bertugas untuk menyampaikan tazkirah pagi, pastu seorang Ustaz ni pulak ada jemput semua guru dan staff untuk makan nasi minyak di kantin. Maksudnya makan pagi sahaja ada 2 pihak yang beri sumbangan. Kepada hamba Allah yang dermawan itu, semoga Allah murahkan lagi rezeki kalian, Amin...

Baru-baru ni Pusat Sumber sekolah juga telah mengadakan jamuan akhir tahun, semua AJK dan Pengawas PSS terlibat sekali. Yang best tu, siap bakar satay lagi dalam Library, and yang jadi aunty kakak bakar satay adalah saya sendiri. Tak pakai arang k, yang ni modern sikit, pakai pembakar elektrik. Bau satay tu sampai 3rd flloor u!





No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers